Niesamowita kampania turystyczna Albanii

Ogromne zdziwienie wywołała wśród internautów oficjalna kampania turystyczna Albanii.

Slogan "Be taken by Albania" wielu wprawił w zakłopotanie, ponieważ natychmiast zauważono nawiązanie do filmu „96 godzin” (Taken), gdzie Amerykanin Liam Neeson gra byłego agenta CIA, którego córkę porywają albańscy handlarze żywym towarem.

Albańczycy nie tylko nawiązali do filmu, ale wprost zwrócili się do Neesona zachęcając go do przyjazdu do swojego kraju. W nagraniu wideo wyjaśnili mu, co zrobi na nim największe wrażenie (gra słów - taken by Albania) w Albanii, a wśród zapraszających był m.in. albański minister turystyki.

Autorzy kampanii przyznali, że są świadomi iż Albania jest przedstawiana w pop kulturze jako raj dla bandytów, kryminalistów i gangsterów, ale to kłamstwo.

Opisali Albanię jako przepiękne i bezpieczne miejsce do zwiedzania i do życia.

- Rozpoczęliśmy kampanię, by osobiście zaprosić do nas znanego aktora, wyjaśnili.

W sieci reakcje były różne. Niektórzy internauci docenili humor pomysłodawców, inni nie mogli uwierzyć, że to naprawdę oficjalna turystyczna reklama Albanii.

Autor: 
Tłum
Źródło: 
index
video: 

Dodaj komentarz

CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka.
1 + 12 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.